3 månader

Så länge jag har vetat om dej har jag hatat dej.
Och jag kommer förmodligen alltid göra det, för att du nästan lyckades ta honom ifrån mej.
Och för att du ser (eller såg) perfekt ut och har (eller hade) allt jag vill (eller ville) ha.
För att du fick honom att förändras och skita fullständigt i mej.
För att du bara trasslade till det för mej (för dej?).
Mina aggretioner togs ut på dej istället för henne, men vad spelar det för roll?
Skillnaden på er två var att hon ångrade sej och inte du.
Jag kommer alltid hata dej, blonda människa.
"hata är ett starkt ord" "man skall inte dömma någon man inte känner"
Jag vet vad jag känner och jag dömmer inte, jag vet.
Och det är inget du kan göra något åt,
och förmodligen spelar det ingen roll heller för så vitt jag vet så är du inte en av mina få bloggläsare.

Bilden här nedan tecknade jag en regnig sommarnatt upp i Norrland och jag har döpt den till "Ärrvävnad".
Det är inte jag som håller honom i händerna, det är du, flashback kallas det.

image65

Att gå vidare är förfan inget man gör i en handvänding bara.....


Kommentarer
Postat av: Mariah

Tack,tack :D ska springa in o kika!
Jag köpte en gråmelerad halvlångjacka från vila. Dom e fett utsålda men ÅH så snygg den e! <3

Postat av: Jörgen

jag vill inte verka kritisk eller så... men om din kille nästan väjer någon annan över dig såpass lätt så kanske det är dags att se över vad du håller på med... för i egenskap av det manliga könet så vet jag att man som kille inte bara släpper en person för nån annan så lätt om det inte är så att personen man har just då ä ganska keff... att han kom tillbaka till dig beror nog på att han blev dissad... Sorry om jag störde...

2007-12-07 @ 01:24:18
Postat av: Jimmy

Jörgen, din jävla slemboll. Håll käften! Du har ingen aning om vad du pratar om! Ge fan i att yttra dig om saker du inte vet ngt om! Hoppas du dör av en kräkattack eller något, ditt jävla mongo cp.

2007-12-07 @ 10:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback