En vecka

Jimmy tog nyss tåget hemmåt och här sitter jag nu själv en lördagskväll och ugglar, illa? Ja.
Inte undra på att jag känner mej värdelös här i min ensamhet då jag under nio månaders tid kunnat umgås med pojken med stort P när som helst, var som helst, hur som helst. Hatar detta.
Idag har vi iallafall degat, pratat, tagit igen förlorat gos, vart ute och gått, ätit mat, pratat lite till och sedan var det åkahemtajm. Fick höra av mamma att det var OK att vi träffades under samma omständigheter här om en vecka igen. Jippie verkligen... Det kunde vart värre men de är rätt illa nu med..
Men om 2 veckor får jag iallafall sova i Nykvarn igen vilket var en stor lättnad o efter det så får vi se hur det blir med allt. Än så länge så får vi inte ses på veckodagarna alls, bara helgerna. 
Att få vara i Nykvarn är något jag saknar enormt mycket, man blir som beroende av varanndras närhet och när man inte får den i så stora mängder som man behöver mår kroppen dåligt... 
[jagfattarintehurhontänkerdethärhållerförihelvetteinteilängdenmankanintehålla2människorifrånvaranndrasåhär]

Men nu är det bara att vänta som gäller.. Och under tiden kan man tex sysselsätta sej med O.C maraton ^^

Jag är sjukt trött, och det beror förmodligen på att jag inte är riktigt frisk ännu så jag skall försöka lägga mej innan tolv idag, måste bara få prata lite först med Jimmy på msn <3
JUSTE :D mamma sa att jag hade 400kr kvar på ellos att handla för och att jag sedan fick välja ett plagg till därifrån, gladde mej en smula, nu är bara frågan vad jag vill ha för nått (:

Passar på att kasta in en bild på världen bästa Jimmy som jag tog när vi var på Oaxen för exakt 4 veckor sedan.
image74

Jag älskar dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback