Föda

NU
vill jag
ha helg!


Jag skulle kunna somna i stående läge nu, seriöst, jag har skittråkigt och är helt utmattad, orkar inte ens lägga långa benet över korta och fliffa iväg på vattengympan idag.. illa.. men i morgon har jag sovmorgon iallafall till ellva och sen skulle den kvinliga Vampyrhalvan komma och leka med mej =D Misstänker att hon kommer ha väldigt svårt att hålla sej för skratt om hon skall kika på när vi har afrikanskdans (som jag HATAR).
De är sånna tillfällen jag saknar Julias närvaro väldigt mycket,  när man skall hålla på och dansa och ha sej, vet att hon hatar de lika mycket som jag.. yff </3


Sitter och fösöker komma på vad som skall ätas idag, är det nån som har något förlslag?
me wants candy >________________<  och en näsplupp - skall nog be min kära pojkvänn om de på saturday..


Kommentarer
Postat av: Julia

haha ungefär som när jag fick dansa med 7 fula killar när vi övade på någon dans på gympan som du fick vara med och titta på ^^

Postat av: Maria.

ooh jag har en idé på vad du kan äta!
Falafel med pestopasta!! Mkt gott och mkt enkelt!! :D PROVA DET!
Vad roligt att jag har "hittat" din blogg, har du haft den länge?

2007-09-20 @ 21:15:41
URL: http://tja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback