Frukost 10:nde September 2007

Hallåjs.
Jag sitter och pressar i mej min frukost här framför datorn, vilket inte händer allt för ofta numera.
Dagens frukost består av Fiberhavregrynssmoothie och Rågbröd med ost, keso, kalkon och spenat -inte äckligt!
Jag älskar mat, och att äta.. jag skulle aldrig kunna få någon ätstörning just för att mat är min stora last, jag är inte ett dugg kräsen ( - fråga julias mamma ;D ) trotts att jag fördetmesta saknar båda smak och lukt på morgnarna (jag är väldigt allergisk mot ett antal grejer och det artar sej mest när jag just har vaknat) så äter jag gärna en frukost size Xtra Large  ^^ Inte konstigt att jag ser ut som jag gör, men där har vi ännu en grej som är bra med GI Metoden, man får äta mycket med lågt GI utan att det gör någon skada på kroppen och så håller man sej mätt väldigt länge.
Nog babblat, jag vet att det enda mitt jidder om mat och mitt misstycke om min kropp väcker är irritation hos samtliga läsare... så jag kniper nu!




Om någon timme kommer Jimmy och vad vi hittar på idag vet jag inte ännu, tar igen förlorad tid förmodligen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback