Hybrid Moments

Asså, det finns inget att skriva när man är sjuk.
Det jag har hunnit göra hittils är att sova till halv tolv, vilket var väldigt skönt, men när jag vaknade så hade jag yrsel men sket i den och gick upp och gjorde gröt och macka, sedan har jag plöjt 3 avsnitt av O.C, krigat med Jimmy om en helt sjukt respektlös sak också och gjort mej en kopp chai-te med skummad milk och kanel på toppen. Intresseklubben sprängs av överbelastning, för att citera Knappnytt.

Jag funderar på att gå imorgon men jag vet inte hur klokt det skulle vara egentligen med tanke på att vi har 3 h fysiskteater första lektionen, jag känner mej så grymt slapp och slö när jag sitter hemma och degar hela dagarna. Jag har lixom gjort det sen förra Onsdagen. Men jag tror ändå att jag går imorn, kollade visst fel på schemat  - de är på Onsdagar vi har fysisk teater i 300 år.. blä... mitt sug för teater just nu är verkligen noll komma noll dels för att allt vi gör nu är repetition för mej som gjorde halva teaterkursen på frysen förra hösten och för att jag är så opeppe på teater förtillfället så de är pinsamt >< MEN det går över. Sen så rycktas det ju om att Cascolajnen saknar mej, otorligt nog, också har jag lovat Emmatösen lunchsällskap imorn!

Jaja.. skall väl fortsätta konversera med Jimmy (jmp) som btw fått mej att börja gilla The Misfits :D
Bara för att han är bra...Jimmy alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback