Kusatta Umi De Oborekaketeiru Boku Wo Sukuttekureta Kimi

God eftermiddag, folket.

Idag är det Fredag och jag är fortfarande sukhäst. I morse när jag vaknade, efter en natt av apdåligsömn, hade mina läppar typ bestämt sej för att vara bångstyriga och tro det eller ej, torkat ihop med varanndra så jag fick typ "tvinga" upp dem. Mycket tillfredsställande, njutningsfaktor 100 verkligen.
Jag pimplar te för fulla muggar och försöker få tiden att gå på bästa sätt, hittils har man plöjt några avsnitt med O.C och nu har jag planer på att lägga mej i badet.

 Imorgon kommer pojkvänn hit
 :] Helt stört skönt, jag hoppas allt ordnar sej efter helgen, det borde det.. på något sätt.. det borde det.. innan höstlovet skall allt vara bra, om en viss någon skulle kunna börja försöka sammarbeta och inte motarbeta skulle det lätta på på saker och ting betydligt mycket.

image69
(fatta att vi är usnygga hela tiden.. speciellt efter muskialluppvisningar och med bananer i käften)



JUSTFAN!
IDAG ÄR DE 3 ÅR SEDAN CALLE Å "DARKEN" VAR I ÄLTA XD LOL

Kommentarer
Postat av: Julia

hahahahhahah ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback