Lila Knästrumpor?

Och hur jag skall kunna gå i ett par skor i morgon misstänker jag blir en gåta utan svar. Skavsåren jag fick av Cascos gympadojjer igår har utvecklats till blåser som vätskar och de sträcker sej numera över nästan hela framdelen nedanför nageln av mina två ringtår. AJAJAJ.

Dagen har vart förhållandevis bra, enda dagen på veckan som vi i ESTA 1 inte behöver anstränga oss fysiskt.
Efter skolan tuffade jag till Tumba och där möttes jag av mamma och Jann.
[Jävlar i mej vad det regnade när jag knallade från skolan, hade jag inte haft min underbara jacka så skulle jag blivit väldigtväldigt blöt.]
Vi handlade massa jävla grejer på Willys XD Allt får inte ens plats i skafferi och kylskåp, vi handlade ruskigt mycket men de är bara till min fördel för nu kan jag göra årets mumsigaste frukostar och stå mej fram till skollunchen ( =
I morse var det gröt på rågflingor, salt och vatten med torkade aprikoser och rostade solroskärnor. Smakade inte speicellt roligt men mätt blev man. Intresseklubben antecknar..

Och lillskiten får komma hem på torsdag :D YAAAAAAY

Men nu är de utklurning på vad för frukost & middag man skall hitta på imorn och vad för klädsingar man skall ha på sej på skolfotot som tas kliskan tio imorgon.. kan man ha lila knästrumpbyxor?


Kommentarer
Postat av: Jimmy

oooh... Skolfoto!

2007-09-04 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback