Löfte


Här kommer ett 4 månader förtidigt nyårslöffte;
Från och med idag, 1 September 2007 skall jag börja blogga mer regelbundet, dvs minst 2 inlägg varje dag.
Önska mej lycka till...


Moshpit Open 2 idag också, underbart att ALLA är där men inte jag, och de som inte är där vill inte ens veta av mej.
Har jag uttryckt min missnöjdhet över att tvingas bära detta strypkoppel? Inte? Dåså..

Jag känner mej som en jävla fånge här på engelsbergsvägen och mamma är häxan som vaktar, jag får inte sova hos folk, jag får inte åka å träffa folken jag behöver, jag får inte vara med jimmy, jag får inte vara ute som jag brukade få, jag får inte ha msn på, jag får för fan knappt andas. JA det kunde vart värre men det här är illa nog.
Nu är det bara 7 dagar tills vi får träffa varanndra, inte alls lång tid men det är tiden där efter vi rädds för, skall vi tvingas utstå samma helvette som vi gör nu igen då eller? Eller skall vi få träffas "hela" 2 ggr i veckan efter det?
Det är ovissheten som tar kål på mej och alla begränsningar. Men jag antar att det inte spelar någonroll vad jag säjer eller gör eller hur jag mår just nu...

Har btw fått en ny cyckel... -.-

Kommentarer
Postat av: lena.

vilka är de som inte vill veta av dig? :/
jag håller tummarna för att allting ska lösa sig för dig och jimmy.

2007-09-01 @ 16:28:23
Postat av: Anonym

Vampyren i mitt liv, dvs jas.. hon har väl sina anledningar iof men jag behöver henne..

2007-09-01 @ 17:17:36
Postat av: Emma

Jag hoppas verkligen att allt löser sig! Puss, älsko dig! <3<3<3

2007-09-01 @ 17:28:01
Postat av: Anonym

tack emma<3

2007-09-01 @ 19:08:07
Postat av: Johanna

Är ni tms eller inte? jimmy är ju dum i skallen ju!!

2007-09-04 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback