Made's helg

Och nej jag vet att de är mer än 3 dagar sedan jag skrev något men suget har vart noll komma noll + att jag har haft mkt annat för mej (hör & häpna).

I Fredags sov Cascolajnen här, det var trevlans. Vi käkade dipp & grönsaker & kollade på en fin film, eller jag kollade på film, Carro somnade efter en halvtimme eller så vilket var synd eftersom att det dels var segt att kolla själv och dels för att det var en bra film. Om någon skulle bry sej så hette den Noel.
Men innan dess var vi 2 + valpen i Stan´ på Jas vernisage, fett fina bilder alltså - de går att beställa om någon skulle vara intresserad och man ser utställnings exen på
http://sanguise.bilddagboken.se/ datum den 14 September. Smygreklam här nu va, hoppas hon inte har nåt imot de ^^ Weeeell

På Lördagen så vaknade Carro åtta men jag orkade inte riktigt med det så jag somnade om till ellva ^^ mm.
Sen så blev de gröt för hela slanten och otroligt nog så verkade Carro gilla min GI gröt (: Lite roligt sådär.
Vid halv två tuffade hon & någon minut senare kom Chimmy <3. Efter att ha stimulerat hans O.C abstinens så bar det iväg på cyckelpromenad ner till affären, det skulle bakas Pizza. Det blåste så sjukt mycket att jag höll på att flyga av hojjen. Måste få nämna hur snygg Jimmy var på min nya GIGANTISKA blåa cyckel. Jävla kärring<3
Väl hemma så fick mamma nåt skumt jävla ryck och lät plötsligt Jimmy sova över (OMFG), så vi spenderade kvällen åt godisätande (DUMDUMSILLSILL) och filmtittande - vi såg 40 Year-Old Virgin som defentivt är värd att klassificeras som ett 'Mästerverk' som SVT valde att göra -.-
Sen vare sova som gällde!

Igår åkte jag in till Stan´ igen (woho inte likt mej att  vara där 2 ggr på en vecka). Mötte upp Vampyren (den feminina vampyren) och gick på orientalisk basar, fikade och åkte sedan hem till henne. Kollade på en tredje del av Epic Movie som sög ANUS, sedan kom Jas's  pappas & hans polare hem och trodde sej vara musikaliska och började spela & sjung & ha sej i vardagsrummet... vi evakuerade in på Jas rum. Där blev vi sittande över en timme och sen beslutade jag mej för att ta mitt pick & pack och dra mej tillbaka mot hooden. Det var en rätt seg eftermiddag men också väldigt skön att bara vara och inte behöva försöka vara trevlig. Jag älskar min Vampyr trotts all skit..

Idag så missade jag skolan eftersom att jag var dåligt informerad om hur dagen var upplagd, så istället för att sitta på föreläsningar så har jag bakat bröd och hade skumma konversationer på msn med folk ^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Ehm.. ja, det sista lät ju bra... Men de e fortfarande ensamt att inte ha dig med på lunchen! Aja, få fixas ngn dag, annars kan vi ta ngn fika ngn helg! Bajs på dig!
Puss <3

2007-09-17 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback