Microvågsugn

Såhärva:
Jag har aldrig varit direkt enagagerad i skolan,dess miljö och tillgångar (med undantag för den korta period jag var elevrådsreprensentant i sjuan). Men så plötsligt i förrigår när jag satt och planerade min frukost för gårdagen så slog det mej att något speciellt jag och säkert många fler i klassen verkligen skulle ha användning för är en micro. Så jag tog upp det på klassrådet idag och som jag trodde så var jag inte den enda som ville det, och av en slump så hade Jannike en gammal micro stående hemma hos sej som hon med stor säkerthet trodde sej kunna få låna. Och om det inte skulle vara grönflagg så hade även Carro en - LYCKOSKRIK på det! Helt perfekt ju om man vill ta med sej lunch eller så till skolan. Så förutom en vattenkokare skall vi alltså "få" en micro =D Galet bra!

image78





(och jag undrar hur de är med mariah & hennes halsmandlar...)

Kommentarer
Postat av: Mariah

et är bra med oss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback