Morgonstund...

.....har i varjefall inte guld i mun.

Jag har just ätit frukost framför teven i mitt rum (<3 älskar min plattaväggteve) men har nu övergått till gårdagens bottenskrap av  godiset jag kostade på mej, brilliant start på dagen verkligen. 
Just nu sänder de Landet Runt som pinsamtnog är ett av mina favoritprogram, JA jag har tydliga tantdrag redan nu i 16 års åldern ^^ De flesta repotagen är inspelade för bara några veckor sedan men gosh vilken skillnad klimatmässigt, jag saknar redan sommaren och de få dagar det var sol.
Känns helt hemskt att kommande månaderna kommer bestå av regn, blåst, kyla, snö, gråväder och slask.
 - Hur skall vi klara oss igenom detta? Det var ju förfan nyss -20 grader och massor av snö. Det enda som är "bra" med detta är att man får ha på sej massa fina höstiga kläder, oh appropå kläder så skall jag strax ta mej en titt på ellos hemsida efter en höstjacka, eftersom vi returnerade massa av de vi beställde sist så har jag lite drygt 400 kr att handla för kvar - inte jobbigt (;

Om man skall sammanfatta sommaren så måste jag säja att den var rätt.. trist, mkt för att Jimmy jobbade bort den. Men det fanns fina dagar också tillexempel första natten på sommarlovet då jag, Jmmy, Cicke & Johanna var ute å lallade i nykvarn till runt två, och despa-dagen med signering och köande, och dagarna vi fick låna Jimmy morföräldrars hus, och natten då jag och Jas hittade en skumfylld fontän i södertälje och alla besök på Oaxén och alla ljummna sommarkvällar i Nykvarn..<3


image57 

"flicka med skumhjärta i sin hand"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback