Ny design

Jag är sedan många timmar tillbaka från vovvepromenaden. Hittade en annan väg till sjön och bryggan som var väldans mysig att gå, Rönninge är hör och häpna lite Älta pga. de enorma villorna som smällts upp på de mest opassande ställena. Man kännde tydligt att hösten är kommen nu också, jag fick tomtenäsa av att vara ute och gå i 1 h.. Och mamma är sedan två timmat tillbaka i tiden hemkommen från sjukhuset, mofinspruta i rumpa och mage igen + stöd korsett.. ryggont is the shit _ _ eller inte... Stackare men ett tag ville jag tro att det här är hennes "bakläxa" för vad hon tvingar oss igenom, men jag vill inte att hon skall ha ont för det så den tanken försvinner lika snabbt som den kom.

Imorgon skall vi cyckla till Tumba om hon orkar men tillsdess - GODNATT.

Passar på att kasta in en av många bilder på min sötnos, Timmy<3

image55





Har ni lagt märke till min nya design, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback