Rågbröd

( påbörjar nu mitt löfte om regelbundet bloggande, bered er på mycket ointressant fakta)

Har just avslutat en mycket sen lunch bestående av två toastar av rågbröd med haloumi, pesto, rökt skinka och någon äcklig ost som skall påminna om parmesan. Nu måste jag rullas fram altenativt köras på kärra för att ta mej någonstans. Jag har aldrig riktigt trott att det gör speciellt stor mättnadsskillnad beroende på om man väljer vittslabbbröd eller mörkt rågbröd när man toastar men nu har jag fått det bevisat för mej så i fortsättningen får det bli mörkt rågbröd. En långpromenad skulle sitta väldigt fint  men eftersom att jag är lat av naturen och måste ta vovve med mej som inte orkar speciellt långt går de nog bort.

Mamma åkte just iväg till sjukhuset så jag är vovvevakt hela kvällen, känner mej hemsk som sitter här och lovade honom en promenad för 30 minuter sedan, han kanske är JÄTTEbajsnödig >< ouff.. nej jag borde verkligen försöka rulla ut på en promenad nu. Klimatet är ju fortfarande inte något att hurra för så jag tvingade mamma att rota fram en jacka åt mej i förrgår, mossgrön och prasslig men den duger. Jaja, vovve gnäller, hörs senare.


image50

Sniggast i Rönninge eller?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vill gärna leka med dig ngn dag elr ngt :)

2007-09-01 @ 23:34:54
Postat av: Anonym

Självklart emms<3

2007-09-02 @ 00:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback