Skolfoto

Så har man haft skolfoto då för 12 året i rad, porträtt fotot blev helt kasst. Förutom att jag såg ut ha blivit vändstekt i en stekpanna så tvingades jag (som vanligt) att vinkla huvudet så hakan och halsen skuggades och jag fick årets dubbelhaka. Fy.
Nej det blir väl som alla andra år att jag tvingas skrika å slåss för livet för att få mamma att skicka tillbaka kortjävlarna. Fast alla andra i min söt klass sa gång på gång att kortet blev "jättefint" -,-
Men de är 91.or så de har säkert inte helt utvecklad syn ännu? (HAHA jag är så hemsk med mina 11 dagar) Det känns förvörigt fett konstigt att bara vara 26 dagar äldre än Jimmys lillasyster som började i vår klass i Fredags :S
Fast hon är fett snäll & söt så.. Och appropå Jimmy så kommer han hit på Lördag :D Längtar jätte mycket!!

Igår när jag stod och diskade så hade jag "SLUTA tvila skiva part II" på i vardagsrummet, då spelades Utan Din Andetag och Falling Away Wth You, plötsligt kom jag på att jag skall se både Kent & Muse - de två banden som betyder sjukt mkt för mej, ja kors i taket. Men nu är jag skit trött och skall vila en stund till mamma & jann kmr hem med Timmy <3. Han fick åka hem en dag tidigare : )

image63



Skolfoto redo, fin va? (lägg märke till mina knästrumpor som jag tillslut vågade sätta på mej)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är alltid fin! ^^ <3<3

2007-09-05 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback