Vattengympa

Hi folks.

Idag har jag och Jas prövat på vattengympa på Säbyhallen i Salem, det var väldigtväldigt jobbigt och kroppen kändes som en blytyngd när man klev upp ur vattnet. Och för er som inte vet vad det är (hostpojkvännhost):

" Vattengympa

- Kondition, smidighet och styrka utan svett.


En härlig stärkande träningsform där du utför gymnastikövningar i vatten till musik, med en instruktör som inspirerar och visar övningarna. Detta är en träningsform som är väldigt skonsam för kroppens leder samtidigt som den är väldigt effektiv. Både konditions- och muskelstärkande."

 
Nu vet ni.



Idag var jag duktig igen, jag kan de där med att komma i tid till skolan... jag vaknade av att min väckerklockan stod  på min mage och stirrade på mej, i panik satte jag mej upp och såg att bussen upp till skolan skulle gå om 7 minuter (klockan var 08:24) inte bra.
När man i sömnen stänger av väckarklockan och glömmer ställa tillbaka den då är de fan illa, borde jag gå & lägga mej tidigare måntro eller införskaffa en bättre väckarklocka?

Hmmm....  Om några dagar får jag pengar iallafall, och mamma har (med risk för att leva upp till ryktet om att vara bortskämd) lovat mej en shoppingtur i Sthlm nästa Måndag :D Det jag vet helt säkert är att jag skall köpa ett par RIKTIGA jeans, och med riktiga menar jag inte ett par som är en strl  för små så man behöver sy på en extra knapp eller för stora så man inte klarar sej utan skärp, och heller inte ett par som 2 år gamla, och defenitivt INTE ett par av märket cheap monday. Jag vill ha ett par jävligt slimmade med rätt normal midja, inte allt för dyra - KANST DU MIR HELPFEN?!

- Intresseklubben överbelastas återigen av information.

Kommentarer
Postat av: Julia

ginatricot har ju många olika modeller och så, de är inte så dyra heller, typ 500-600 eller så :) kolla där ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback