WTC

Anledningen till att jag inte skrev något inlägg igår var att jag var helt slut i hela kroppen, efter en hel dag i skolan på en vecka. Jag kröp ner i badet, kollade Idol, Aveny tre (eller vad de heter) och lite av House och ännu en dokumentär om 11 september 2001. Den här gången handlade det om vad det hade blivit av de kvinnor som blev änkor till brandmännen som omkom i WTC, de hade fått ruskigt mkt pengar. Och det var typ förrgår då jag såg filmen "11 September - Dagen som förändrade allt" som jag fick in att det verkligen hade hänt, att 3000 personer avled för att nån terroristjävel till liga ville markera att de fanns, de väckte ett otroligt bekräftelsebehov, så jag ringde upp Jimmy och påminde honom om vad han är för mej (HEJHEJ TÖNT).

MHM fick slippa teaterlektionerna idag också eftersom att förkyldningen eller vad det är som bitit sej fast i min energi och min hals vägrar att ge sej... så jag hade inte skola förens vid tre, men innan dess vare kurator-time igen. Älskar det. Har aldrig träffat någon som förstått sej på mej så bra som hon gör. Som får mej ett inse saker så lätt som hon.. m-m.

Kvällensplaner blir att försöka gå å lägga mej senast tio och så skall jag kika på Idol & Topmodell Sverige om inte de krockar med varanndra...?


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du är bäst för mig. Jag älskar dig över allt annat på den här jorden. <3

2007-09-13 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback