Nutella.

Jag blev väldigt positivt överaskad av att folk trotts mitt blogguppehåll fortfarande orkar kika in bloggen, det tackar vi för.

Idag är det dagen innan jag och min käre far åker härifrån, (befinner mej som sagt i Norrland hos mina grandparents) men idag är också dagen då en av mina absoluta bästa vänner fyller 18, nämligen Jasmine Vampyr Kuylestierna <3 Flickan hatar i själva verket denna dag och har gjort det så länge vi vart vänner men jag kan inte låta bli att skriva grattis idag iallafall; GRATTIS ÄLSKADE VAMPYR (som alltid kommer finnas i mitt hjärta).
Annars har jag inte gjort mycket idag, som vanligt här uppe, men inget whinande.. kunde vart värre... kunde behövt utstå vad Viveca tvingades utstå idag (lol) och appropå att lida (som jag förutsättet att Viveca gjorde just då med) så mår min hals inte bra ännu och mitt kiss stinker Kåvepenin.. 
Juste! Vi grillade idag och tröståt digestive med nutella och mina farföräldrar är och äter surströmming

Bilen startar btw runt 9 imornbitti och ankommer till sthlm runt 18, så Malin och alla som skall leka med - Jag kommer, om än lite sent!


Hejpa.

Kommentarer
Postat av: Viveca

Det är inte kul!

2008-08-24 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback