On The Radio



Jag älskar den <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hello babe, jag vet jag vet jag är typ världens nej universums segaste människa... Jag lovar jag brukar inte vara såhär seg på att svara på ett inlägg el ett mail el så promise!!!

Det är nog bara för att det är semester, jag hinner knappt sätta på datan nuförtiden känns det som. Jag har skrivit ett förhoppningsvis roande inlägg om det på min blogg som jag la ut nu idag... Woaw klockan är 00:00. Hmm kanske borde gå och lägga mig! Hoppas att du klarar dig bra på jobbet och så, men vänta nu är du kvar el har du påbörjat ditt sommarlov på riktigt? Senila jag kommer inte ihåg. Iaf så hoppas jag att du har det bra...



Kram på dig

Vadå GAMMAL??? Morr!!!



;o)

Postat av: Jimmy

Se upp så du inte blir överaktiv vad gäller bloggandet ;*

2008-07-15 @ 16:31:06
Postat av: Alexandra

Hello darling ;o)

Dags för ett nytt sprudlande inlägg med lite vitsigheter från dig vad sägs???

Åter på jobbet idag (UUUUUUUUUURRRRRKKKKKKKKK!!!!) Det suger såklart men vad gör man? Jo, man längtar till nästa semester nästa år!!!!! Såååå långt bort. Hur är det med dig nu då? Njuter du av att kunna sova länge på morgnarna? Fast det kanske du inte kan göra ändå du som har hund och allt (?). Tack för att ditt fina brev på min spegel... Det tog nån halv sekund innan jag uppmärksammade det eftersom jag var så upptagen med att spana på min anslagstavla...

Tack för att du boostar mitt ego lite.. Kan behöva det nu. Sniff sniff. Ska byta till minipiller omgående för nu är jag arg... Mutter, jävla hormoner man måste proppa i sig... Suck... Ett helvete att vara kvinna ibland alltså...

Nu ska jag gå och jobba innan Annette freakar på mig ;o)... Jag måste stå i kassan BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ...

Massor av kramar från mig...



Alexandra

2008-07-21 @ 07:58:00
URL: http://lifeasamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback