Hejdå

Igår tog jag mig friheten att gå en kvart tidigare från jobbet. Hem till vampyren i mitt liv bar det av och där vankades "avskedscermoni" för hennes del, haha överdrift AB. Flickan åker idag med buss ned till Paris och skall sedan vara borta och tågluffa i Europa med A-S i 4 veckor. Om jag har ångest? Jotack en smula. Min fina vän, som jag vet kommer komma hem helskinnad och har varit med om mycket förr och klarar sej bra på egen hand, skall alltså ut i världen och fara. Stort. Men vi bytte hjärta (tills hon kommer hem) så en liten del av henne finns kvar. Och nu känner jag att detta börjar låta som om hon skall vara borta 1 år i typ militärtsyfte. Urgh.

Dagen idag ser ut som alla andra dagar men efter jobbet skall jag träffa rödtotten i Södertälje, ta mig en titt på rean och försöka hitta nåt till Emma som fyller arton och därför har middag imorn :)

Puss iallafall. Och jag vill klippa mej, GE MEJ FÖRSLAG PÅ HUR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback