midsommar



Igår hade jag en mycket trevlig dröm, jag drömde att jag var på en konsert eller gala av något slag och att min dröm-man Ola Salo plötsligt entrade scenen och började spela The Worrying Kind. Det var en mycket euforisk dröm yes och det hela förvärrades inte av att han plötsligt gav mej micken,  att jag sedan vaknade var mindre uppskattat... Och ja mina vänner jag är mycket medveten att det inte ens finns en chans på miljonen att det där skulle hända och ja mina vänner jag är meveten om hans läggning, MEN DRÖMMA GÅR JU. Well.. det är ju som bekant något speciellt med  trådsmala pojkar  som ser ut som flickor :*


Sedan sist har Malin hunnit komma hem, vi välkomnade henne med en minihippa. Vid halv sex började vi pynta huset och runt halv åtta släntrade hon upp för trappan där vi befann oss, lagom förvånad över vår plötsliga uppenbarelse, minen är oförglömlig. Samma natt gick jag och Jimmy "vilse" i Rönninge.. efter att ha irrat run ti en hage (?) hittade vi slutsligen hem..

Midsommarafton spenderades med släkt & "familj" + pojke, mycket trevligt var det och runt sex bar det iväg till Älta med Jimmy, Jimmy, Jas, A-S & Mirjam. Kvällen för min del var en stor besvikelse, jag trodde aldrig jag skulle ifrågasätta vänskap till somliga, någon som jag alltid tagit för givet ska finnas där bara glider och glider (kanske med vilja dessutom, men mer av okunskap tror jag)... Jag blir så ledsen och jag känner mej jävligt lågt prioriterad. Klockan ett tog vi nattbussen till Rönninge.

I förrgår sov jag, Jas & Jimmy i den sistnämndes morföräldrars hus. Trotts att någon behandlat min vampyr sämre än någonsin blev det en okej kväll. Igår vi hälsansstig i Nykvarn och sedan åt vi fisk, mamma & jann kom förbi och kikade på huset en snabbis och Jas åkte hem, själv sov jag kvar i Nykvarn.

Och det var det, nu skall jag gå på lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback