Flitig myra

God eftermiddag.

En eloge till mig själv eftersom att jag den senaste 1,5 timmen har suttit med skolarbeten som jag segat med och skrivit klart dem. Är jag nöjd nu? Nej självklart inte eftersom att jag är jag med jag känner mej lite bra iallafall. Det som blev klart och iväg mejlat var idrottsanalysen, dramaanalysen, utvärderingen av På Villande Hav och PM-formuläret. Schönt I say.
Skriva är min starka sida. Men att komma på vad jag skall skriva om är lite värre.. Nåväl.
  Nu skall jag traska ned till min moder och äta något, sedan skall jag tvinga henne att hjälpa mig med mitt personligabrev i jobbansökan.. jag har verkligen mist förmågan att göra PR för mig själv, förra året gick det gallant och man skulle kunna vallat ett par skidor med mitt smörande men i år låser jag mig. Det brukar vara det som fuckar up mina skolarbeten med, att jag låser mig och bestämmet mig för att "NEJ DET GÅR INTE" typ. Mindre fantastiskt. Men whatever. Det skall nog gå.

Farväl på en stund :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback