OBOY

BLBLBLBL. NY VECKA - NYA TAG.

jotjena.. ännu ett par dagar har passerat sedan jag skrev senast. jag suger ju, har jag inte sagt det?

NÅVÄL

Idag är det dagen på veckan alla verkar uppskatta minst, även jag, nämligen måndag. Ännu en helg har gått och denna var lugnare än vanligt fysiskt men hårdare än vanligt psykiskt.
I Fredags var Jas här, vi åt massa mat, glass och babblade om allt, som vi brukar. Det var över 1 månad sedan vi träffades så det var skönt att ses igen.

I Lördags vaknade jag av att söta Jas lyfte på täcket jag hade lagt på huvudet och stånkade "FRUUUUKOOOOST". Trött som en jävla jag-vet-inte-vad, bad jag henne hoppa runt lite i sängen till musiken från hennes mobil som hade krypit upp 10 cm från mitt öra. Gulligt. Runt halv två tog vi tåget mot staden, mötte jimmy på rönninge station och väl framme kilade vi på Lovestore.
Sedan åkte vi (jag och Jimmy) till Nykvarn och hade medlodifestivalsession med Jimmys päron och familj, mycket trevligt var det och varm i hjärtat blev jag när Jörgen leende skuttade fram och hälsade oss välkomna.
Med smörgåstårta, kladdkaka, godis, snacks, drickbart, melodifestivalen och ett stycke kareokemaskin underhöll vi oss kvällen lång. Det var en trevlig kväll och jag uppskattar verkligen familjen Rimsby.

Igår, Söndag, vaknade vi kvart över ett och segade runt på Orrvägen ett tag. Vi skrev en nödvändighets-lista till Hultsfred, käkade brunch och myste lite i solen, sedan promenerade vi iväg till Jimmys morföräldrar, där Jimmy bor numera.
Solen sken och det var torrt på gatorna. Jag var så nöjd. Jag älskar vårtecken. På vägen dit hann vi stanna till vid en å och mata hungriga änder också, sådär spontant och bra. Har jag sagt att jag älskar spontanitet? Inte? Det gör jag iallafall.
Vid sju gick jag ut och knallade med Johanna, och jag har bara en sak att säga; Varför umgås jag med idioter för? Jag menar absolut inte att Johanna är en idiot men vissa vänner i min närhet kan verkligen dra åt helvette eller ta sitt sunda förnuft till fånga. Vissa saker gör man bara inte... omogna är vad NI är.
Mm :) När jag återvändt hem till Jimmy's igen så kikade vi på Beck och somnade alldeles för sent.

Idag har det bara vart skola och sedan fika med Kat och det var det.

Imorn ska jag sova hos jimmy igen, vi ska plugga arslena av oss och äta glass ^^ glass är min nya passion :D
PÖSS.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du måste uppdatera oftare i bloggen!!! Jag läser ju den...

PUSS på dej!

2009-03-25 @ 10:51:49
Postat av: Walfridsson

Hej gumman

2009-09-25 @ 09:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback