Ellos

Jag blir så frustrerad!!
Igår satt jag i fler timmar och valde och vrakade med omsorg på Ellos hemsida.
När jag tillslut hade kommit fram till vad jag skulle köpa för varor så får jag se att de kommer levereras den
25 September, 25 Oktober och 10 December. Hur tänker Ellos? De får väl förfan se till att skriva ut att de har fullt upp nu och att det kommer ta minst 1 månad för de flesta klädesplagg att levereras till köparna? Man blir så omotiverad att ens försöka fortsätta kolla när det blir sådär..
Men iallafall, om någon som läser den här bloggen & vet vart jag kan få tag på varorna eller varor som liknar dem här nere på bilden för ungefär samma kostnad får ni jättegärna höra av er!

image76

1.  Stickad kofta med knytband 349 :-
2. Stickad Cardigan/Klänning Grå, Ballongform ner till, höghals, går till ovanför knäna 299 :-
3. Stickad knälång brun klänning 99 :- (199:-)
4. Tjocka gråa strumpbyxor 99:-

Kommentarer
Postat av: Mariah

Likadant med H&M, härdan efter beställer jag aldrig mer!

Postat av: Johanna

Du, jag varnar dig för den där klänningen...den stickade..jag har beställt en sån blå i stl 34 tror jag det var..eller 36..dom är SKITSTORA!! :O dom är som tält..så jag måste typ sy in min klänning. Vilken stl tog du? :P

2007-09-13 @ 15:50:19
Postat av: madde

Jag beställde ju aldrig eftersom att de skulle ta så jävla lång tid.. men annars 38

2007-09-13 @ 21:19:10
URL: http://straightjacketfeeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback