Shopping ;D

Idag shoppade jag äntligen med min mamma, det blev ett par gråsvarta stuprör från Gul&Blå och två par strumpbyxor i färgerna lila och vit och ett par gråa strumpor och ett par knästrumpor! Känns väldigt trevligt att ha det överstökat, snart får ni se mej i jeans igen folks ; ) Bättre sent än aldrig!

Imorgon har vi vår enda skoldag utan fysiska aktiviteter, skönt me say, sen efter skolan skall jag ner till optikern och fixa nya glasses och köpa "hårkontroll" (som verkligen ALLA snackar om, är det verkligen så bra...?) och så var det något mer och sen på kvällen är de vattengympa som gäller ^^

Känns helt skumt att redan Måndagen har gått, betyder att det snart e helg igen :D Men nu är de hoppisäng som gäller!

Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Maria.

Jag vill också ha ett par lila och ett par vita strumpbyxor! (plus ett par gråa!) Var de tjocka eller tunna?

Postat av: madde

De lila är förmodligen 60-70 Den.
De vita är finstickade.
Sen så fanns de också ett par gråa as tjocka som jag ville ha (:

2007-09-27 @ 10:27:24
URL: http://straightjacketfeeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback